offtide:

I hit a serious art block this week, so! HTTYD AU sketches. 

literal-ghost:

Gettin’ real tired of your shit, Batsy.

At what point do you take girls out of school altogether because boys can’t handle it?

Parent of a female teen whose school banned leggings

#yesallwomen have a right to an education without fashion policing by sexist administrators

(via meetingsinthedesert)

^ this, tho… the message in these ridiculous dress codes remains “boys deserve an undistracted education, and you-GIRL-are a distraction… and your education comes second. You should be grateful, anyway… it’s really more than you deserve.” and i actually am not going to repeat how it reinforces rape culture because really, i’m just so damn tired of the messages we send young women about being nothing more than an accesory in a man’s life… fuck that. and fuck awful myopic dress codes… (via ginandbird)

This parent is right.  The school is sending a message that girls’ clothes are supposed to distract boys; that boys can use them as an excuse, that girls when assaulted should blame themselves because they must have worn the wrong thing, because their clothes made them unfit to mingle with their peers.  Have I got that right? (rhetorical)

squeelokitty:

beecreature:

Sitwell!!!!!

GODDAMMIT

STAHP, MAX. JUST STAHP. 

retroarcadia:

Starman #79 by Andrew Robinson

ohawkguy:

the notebook problem: you see a notebook. you want to buy the notebook. but you know you have like TEN OTHER NOTEBOOKS. most which are STILL EMPTY. you don’t need to notebook. you’re probably not gonna use the notebook anyway. what’s the point? DONT BUY THE NOTEBOOK. you buy the notebook.

archiemcphee:

Oakland, CA-based artist and illustrator Justin DeVine must’ve been channelling the Black Lodge when he created his wonderfully weird series of watercolor illustrations combining Twin Peaks characters with The Muppets. It’s an awesome pop culture mashup that works so well, we can’t believe we’d never considered it before.

You can see the entire series right here on Tumblr at Jason Devine’s sticksstonesandherringbones. Prints are also available via INPRNT.

[via io9]

fayestardust:

OMG. Finally found it! Ok! Go!!! x (ps. every drawing will take me like a day!)